Salaortens Ryttarförening

Kommittéer

Kommittéer i Sorf har ingen egen ekonomi. En behovsanalys och investeringsplan till kommande år görs i september och skickas in till verksamhetschefen med tankar på vad kommittén vill jobba med framöver, detta tas med i föreningens budget och verksamhetsplan till kommande år.

Sisu rapportering sker in till kansli@sorf.nu, som rapporterar in detta, även här går allt in till Sorf som förening, ingen kommitté separeras från detta.

Önskar någon kommitté sponsring, så ska detta läggas fram som förslag till verksamhetschefen, med de tilltänkta sponsorerna och vad det ska användas till.

Ridskolan är den del av Sorf som drar in största delen pengar, därför har vi oftast aktiviteter även på helgerna för att verksamheten och anläggningen ska bära sig. Detta innebär att helger måste bokas i god tid samt att de tider som oftast är lediga är lördag och söndag em/ kväll.

Anläggningshyra utöver gemensamma träningar betalas enligt uppgifter på hemsidan eller Hippocrates.

På Sorf har vi just nu aktiva kommittéer inom dressyr, hoppning, körning.

Publicerad: 2022-11-24

Senast uppdaterad: 2022-12-28