Salaortens Ryttarförening

Sociala medier

KANALER FÖR INFORMATION FRÅN SORF

HEMSIDAN - www.sorf.nu

Här finns all information från SORF; alla framtida aktiviteter, kurser och tävlingar, mm. Här finns även ridhusschemat att se, samt vår ridhuskalender där bokningar av ridhuset kommer upp.

"AKTUELLT PÅ SORF"

I slutet av varje månad publiceras en sammanfattning av kommande månads aktiviteter för både ridskolans elever och privata ryttare. Denna hittar du under "Nyheter" på hemsidan.

Salaortens Ryttarförening - SORF Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Sidan som heter ”Salaortens Ryttarförening - SORF” är den enda officiella facebooksidan för SORF. Här hittar du främst information kring föreningen och aktiviteter som är öppna för alla medlemmar.
Snabblänken till denna sida är: https://facebook.com/salaortensryttarforening Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Medlemsforum för SORF Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Gruppen ”Medlemsforum för SORF” är en grupp som skapats privat av medlemmar, där alla kan publicera inlägg. Personalen brukar hålla ett öga på gruppen, men vi kan inte garantera att vi ser frågor utan dessa bör alltid riktas till mejlen: kansli@sorf.nu

Viss information om aktiviteter etc delas vidare till denna grupp, men det är sidan ”Salaortens Ryttarförening - SORF” man bör följa för att få information från SORF.

Övrigt på Facebook

Facebooksida för SORFs hoppryttare: "SORF hoppning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster."
Facebooksida för SORFs kuskar: "SORF Körning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster."

OAKTIV FACEBOOKSIDA

Facebooksidan ”Salaortens Ryttarförening” (med snabblänk https://facebook.com/sorf.nu) är den gamla sidan för SORF. På grund av problem med facebook var vi tvungna att skapa en ny sida, denna heter Salaortens Ryttarförening – SORF. Den gamla sidan kommer sluta uppdateras. Dela gärna den nya sidan och bjud in vänner och familj. ”Avgilla” gärna den gamla sidan.

INSTAGRAM: @salaortens_rf Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

På Instagram lägger vi dels upp information om aktiviteter, tävlingar, och information från föreningen/ridskolan, men även mer vardagligt från anläggningen, tex bilder på hästarna eller från aktiviteter vi genomfört.

Även US, hoppkommittéen och cafeterian har Instagram:
Ungdomssektionen: @sorfus Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Hoppkomittéen: @sorfhopp Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Cafeterian: @sorf_cafeterian Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

HIPPOCRATES

Här sker all bokning/anmälan till lektioner, kurser, aktiviteter mm. Detta gäller både för ridskoleverksamheten och privata ryttare som deltar i aktiviteter genom föreningen. Man förbinder sig inte på något genom att skapa ett konto.

Här kan du läsa om hur du skapar ett konto: https://www.sorf.nu/ridverksamhet/hippocrates

MEJL

Alla frågor riktas till kansli@sorf.nu

Personalen har även egna mejladresser